6 Ekim 2010 Çarşamba

BENDE EN AZ SENİN KADAR SEVİYORUM SENİ...

        Beni sevebilirsin ama nasıl sevdiğin önemli...
        Arkadaşça mı?  Dostça mı? 
        Hayatının bir parçası olarak mı? 
        Şimdi bana nekadar çok sorguluyorsun! 
        anı yaşamaktır önemli olan diyeceksin...
        Her zaman ki gibi... ve bende haykıracağım
        sana olan aşkımı, yine kalıplaşmış bir cevap daha
        senden; seni en az senin kadar seviyorum...
        Neden sürekli aşkımızı sorguluyorsun?
        Sana olan aşkım dan şüphen mi var..
        HAYIR tabiki yok ama bir gün ellerimden
        kayıp gitmenden korkuyorum.
        Korkuyorum çünki yasak bir aşk bu, Adem ile Hava nın 
        yasak elmayı yemesinden sonra aldılkları bir ceza
        gibi olmayacak, bizim cezamız... Yanındayım diyorsun,
        Ama ben aşkım için cezalandırılmak istemiyorum...
        Ben seni ,haytımın bir parçası olarak seviyorum...
        Düşünmekle yetinmiyor, yaşıyor yaşatıyorum...
        Tek istediğim seninde bana aynı özeni göstermen!
        Lütfen bana olan aşkını kendi mabedinde yaşama.
        Yasaksa yasak sevişmelerimiz,buluşmalarımız...
        Ben hiç korkmadım sende korkma bu aşkı yaşamaktan...
                          




                Bunca yıl nerelerdeydin?
                Neden beni sevgisiz bıraktın...
                Aynı yollarda yürüdük belki...
                Omuz omuza,göz göze geldik...
                Çok mu kördük? 
                Ey sevgili! nerelerdeydin?
                Sen Güneşsin,sen Aysın...
                Bütün yıldızları kucaklayan Semasın...
                Sen herşeysin... Sen Haylimsin...
                                                           Bende en az senin kadar
                                                           Seviyorum seni... 
       

5 yorum:

  1. Acı bir aşkın, yasak bir aşkın dumanı tütüyor burada. Ve sorgulanan bir sevginin acısı. Zor şeyler. Güç lazım. Güçlü durdukça ezilecektir sorunlar. içten bir paylaşım olmuş. Daha ne olsun...

    YanıtlaSil
  2. Ah maskülenim aahhhh! Sen ben güçlüyüz belkide ama
    bazıları öyle değil... Yapacak bişey yok. Adı üstünde yasak aşk... Aşk için ölmeli mi? aşk o zaman mı aşk...

    YanıtlaSil
  3. Polyanna alıyorum yandaki çocuğun resmini izninle.

    YanıtlaSil
  4. Polyannaaaa dansa bekliyorum bana gellllll...

    YanıtlaSil
  5. geldim maskülenim geldim;) ne keyifli bi şarkı:))

    YanıtlaSil