1 Ekim 2010 Cuma

HAYALİM DEKİ SEVGİLİYE...

 
    Ne bu günüm var seninle...    ne de yarınım...   Ne de yarın için umudum...
   Hayallerimdeki sevgiliydin sen,üç yıl yılmasdan,usanmadan bekledim seni...
    Bir gün yüzleştim kendimle...   Artık beklemek yok, hayllerin'i yaşama vakti geldi dedim...   
    Çıktım karşına, çok güzel günler geçirdik seninle...  Zaman zaman istemeyerekte olsa çok 
    kırdım seni...   Çok kahrımı çektin. Ben de senin için çok ödün verdim.
    Nedense sana hiç güvenemedim. Bir yanım hep şüpheyle baktı.Sana ihtiyaç duyduğum
    Zamanlarda, beni hep yalnız bıraktın... Bana çok yakın bir o kadar da uzaktın.

   Seni çok sevdim...   gerçek olan bu...  İki yıl, koskoca iki yıl... yasak,tutkulu,hastalıkl  bir      
   ilişkiydi bu...   Tüm zorluklara rağmen, seni doya doya yaşadığım için çok mutluyum...                    
   Zaman bize ne getirecek bilmiyorum,bilemiyorum dedin hep... sende kendince haklıyıdın belki...
   Korkuyorum dediğin gün,seni bırakıp gittim...   Bu sefer, evet bu sefer dönüşü olmamalıydı...
   Bu saçmalığa son verdim ve arkasında durmalıyım dedim. Zaten sende her zaman ki gibi
     sustun... 
  
   
     Bir Bayram sabahıydı, suskunluğunu bozduğun gün, komik ama sadece, dört gün olmuştu ayrılalı
     senden...  geçmek bilmeyen dört gün...  Izdırap dolu... Bitmişti kızgınlığım, bitmişti inadım,  
     Bitmişti ızdırap...   Düşmüştü yakamdan ayrılık denen zalim. Ben hiç korkmadım! 
     Hiç vazgeçmedim! Seni sevmekten...  Lütfen lütfen sen de korkma sevgilim...

     Hayallerimiz,gerçek olacak bir gün...   Sadece umudunu yitirme...  Bana yine şiirler yaz... 

                                                                                                                                                               
                                        HAYALİMDEKİ   SEVGİLİM...
     
   
   

2 yorum: