13 Ekim 2010 Çarşamba

İÇ SESLE ÇATIŞMA...

          
           Dışarı da mis gibi yağmur var. yağmur damlaları şıp şıp diye inerken gökyüzünden.
           yaşananlar geliyor aklıma sonarda si... et diyorum.
           Aman Polyanna bırak salak, salak ağlamayıııı...
           Bitiren sensin bu saçma ilşkiyi hayatına bak!
           Adam adam olsaydı!(ama  aşıktım ben ona)
           İki yıl seni oyalamazdı!(oyalamadı ki)
           Şimdiye kadar birlikte yaşamalıydınız... 
           O, pasif bir karakter,seni taşıyamaz! (evet dostlarım haklıydılar)
           O,beni hiç bir zaman taşıyamadı...
           Sevdi belki ama bu bizi sadece iki yıl oyaladı...
           Sürdüren taşıyan bendim bu ilişkiyi!( Hayır o da beni çok sevdi)
           Amaaaann bitti gitti ya neyse bu kadar saçmalamak yeter:)
           Ya bi sus ya iç ses! bırakta kendimi kandırayım...
           Unuttun galiba ben Polyannayım...

          

2 yorum:

  1. Ovvv gelişmeler var. iç ses sus bakayım sen, karıştırma arkadaşımın kafasını. hııııııı!

    YanıtlaSil
  2. pek iyi gelişmeler yok ama arkadaşım:(( sen haklıydın... her zaman ki gibi:))) ne diyoruzzz vız gelir tırs gider:))) ahahahhaaaaa

    YanıtlaSil